AĞRI PATNOS İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2020 YILI SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERDEN İSTENECEK EVRAKLAR

2020 YILI SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERDEN İSTENECEK EVRAKLAR

İndirmek İçin Tıklayın

 

NOT:KARARNAMELER 21/09/2020 TARİHİNDE MÜDÜRLÜĞÜMÜZE GELECEĞİNDEN DOLAYI GÖREVE BAŞLAMALAR SÖZ KONUSU TARİHTE YAPILACAKTIR.


PATNOS İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2020 YILI İÇLEMİZE BAĞLI EĞİTİM KURUMLARINA ATAMALARI YAPILAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERE AİT İSTENECEK EVRAKLAR

 

ı. Atamaların Duyurulması ve Tebligat ve Göreve Başlama

1-) Bilgisayar ortamında gerçekleştirilen atama sonuçları, e-devlet sitemi üzerinden yayınlanacak olup adaylar sonuçları kişisel e-devlet kullanıcı adı ve şifreleriyle öğrenebileceklerdir.

2-) Atama kararnameleri, İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine elektronik ortamda gönderilecektir. Ataması yapılanların başvuruda belirttikleri elektronik posta adreslerine 7201 sayılı tebligat kanununa göre elektronik ortamda tebligat yapılacaktır. Elektronik posta adresinin hatalı veya eksik olması ya da aktif olmaması durumunda oluşacak hukuki sonuçlardan adaylar sorumlu tutulacaktır.

3-) Sözleşmeli öğretmen olarak atamaları yapılanlardan göreve başlama işlemi esnasında aşağıdaki belgeler istenecektir.

3.1-)Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas (mezuniyet belgesi ve diploma, varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi, felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikolji, sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge v.b) belgelerin aslı,

(Not: İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri adayın elektronik başvuru formundaki beyan ettiği bilgiler ile atamaya esas belgelerin uyuşup uyuşmadığını kontrol edecekler ve atamaya esas belgelerden birer nüsha alarak onaylayıp adayın özlük dosyasında muhafaza etmek üzere saklayacaklardır. Bilgilerin uyuşmaması halinde durum Personel Genel Müdürlüğüne bildirilecektir.)

3.2-) Son Altı ay içinde çekilmiş vesikalık ve biometrik fotoğraf (6 adet vesikalık,6 adet biometrik)(Erkek öğretmenlerde biyometrik fotoğraf sakalsız, gömlek ve kravatlı olacaktır.)

3.3-) Mal Bildirimi (İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüz tarafından temin edilecektir).

3.4-) Elektronik Başvuru Formu.

3.5-) Başvuru esnasında pedagojik formasyon belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden pedagojik formasyon belgesi.

3.6-) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.

3.7-) Güncel tarihli adli sicil kaydını gösterir belge.

3.8-) Diplomanın aslı ve onaylı örneği (üniversite rektörülüğü tarafından onaylı örneğide kabul edilir.)

3.9-) Erkek öğretmenlerden askerlik durumlarını gösteren belge (E- devletten alınabilir.)

3.10-) Kimlik fotobisi

3.11-) Etik Sözleşme Formu (Müdürlüğümüz tarafından temin edilecektir.)

3.12-) Hizmet Sözleşmesi Formu (Müdürlüğümüze tarafından temin edilecektir.

4-) Ataması yapılanlar, bulu bölümün "3" maddesinde belirtilen belgeler ile birlikte Müdürlüğümüze başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaklardır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler sözleşme yapılarak göreve başlatılacak; belgelerinde eksiklik görülenler yada belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaklardır.

5-) Elektronik başvuru formundaki beyanları ile ibraz ettikleri belgeler Müdürlüğümüzce değerlendirilecek, göreve başlatılmasına engel hali bulunmayanlar göreve başlatılacak; göreve başlatılmasında tereddütte düşülenler ise değerlendirilmek üzere Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğüne Öğretmen Atama Daire Başkanlığına bildirilecektir.

6-)  Sabıka sorgulama belgesinde "Adli sicil kaydı vardır" ibaresi bulunanlara ait sabıka sorgulama belgesi ile buna ilişkin mahkeme kararı temin edilerek Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğüne Öğretmen Atama Daire Başkanlığına gönderilecektir. Bu adaylar hakkında Bakanlığın vereceği karar doğrultusunda işlem yapılacaktır.

7-) Göreve başlama esnasında istenilen sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurul raporunda yer alan ifadeler doğrultusunda göreve başlatılmasında tereddüt oluşanlar için Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğüne Öğretmen Atama Başkanlığından görüş istenilecektir.

8-) Atamaları kendilerine tebliğ edilenler tebliğ tarihini izleyen 15 gün içinde göreve başlamak üzere Müdürlüğümüze istenilen belgelerle birlikte başvuruda bulunacaklardır.

İ. Göreve başlamayanlar hakkında yapılacak işlemler

1-) Belge ile ispatı mümkün zorlayıcı sebepler olmaksızın süresi içerisinde göreve başlayamayanlar ile belge ile ispatı mümkün zorlayıcı sebeplerle göreve başlamama hali iki ayı aştığı takdirde bu kişilerin atamaları iptal edilecektir.

2-) Ataması iptal edilenler, bir yıl süreyle sözleşmeli öğretmenlik pozisyonlarına atanmak üzere başvuruda bulunamayacaklar.

3-) Atama şartlarını taşımadıklarının anlaşılması nedeniyle atamaları iptal edilenler ile süresi içinde göreve başlamayanların yerine sözlü sınav sonuçlarını kesinleştiği tarihten itibaren altı aylık süre içinde puan üstünlüğüne göre atama yapılabilecektir.

Atatürk mah. Atatürk Bulvarı Kaymakamlık hizmet binası blok no360 2. kat Patnos /Ağrı - 04726161010

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.